PARTENERI
Denumire organizaţie
TÜV RHEINLAND ROMÂNIA S.R.L.
010 561 Bucureşti, Sector 1, Calea Dorobanţilor, Nr.103 - 105
Adresa poştală
410 605 Oradea, Jud. Bihor, Şos. Borşului, Nr. 3N
Persoană de contact
Dubei Cristina
Descrierea activităţii partenerului
TÜV RHEINLAND ROMÂNIA este reprezentanţa în România a TÜV Rheinland Group, unul dintre cele mai importante organisme internaţionale de certificare, cu sediul central în Köln, Germania.
Prestigiul şi recunoaşterea dobândite la nivel mondial în decursul a peste 130 de ani de activitate sunt rezultatul eforturilor noastre de a fi mereu alături de Clienţii noştri, parteneri de încredere.
Prezenţi în România din 1998, serviciile cel mai des oferite au fost certificarea sistemelor de management, certificarea produselor, inspecţii în tehnica instalaţiilor şi nu în ultimul rând organizarea de activităţi de instruire în aceste domenii sub egida TÜV Rheinland Akademia.
Încă din 1872, una dintre componentele cele mai importante ale activităţilor desfăşurate de TÜV Rheinland au fost şcolarizările şi instruirile.
Tradiţia şi prestigiul TÜV Rheinland Akademia sunt consolidate prin implicarea continuă şi activă în relaţiile pe care le construim cu clienţii noştri.
- Domenii principale de instruire:
- Managementul calităţii
- Managementul mediului
- Managementul sănătăţii şi securităţii ocupaţionale
- Managementul siguranţei în industria alimentară
- Managementul securităţii informaţionale
- Managementul calităţii în industria auto
- Laboratoare de încercări şi etalonări (ISO 17025, specialist şi auditor intern)
- Lead auditor (Auditori externi IRCA)
- Managementul proiectelor
- Managementul conflictelor
Experienţa relevantă pentru domeniul proiectului
TÜV Rheinland România susţine universul inovaţiilor tehnice aflat într-o permanentă schimbare prin sincronizarea calităţii pregătirii personalului cu cele mai noi tehnologii, tehnici şi echipamente, luând în considerare standardele şi referenţialele internaţionale în vigoare.
Experienţa, metodică şi cunoştinţele celor mai buni lectori în domeniu se îmbină în mod firesc, pentru ca personalul pregătit prin TÜV Rheinland Akademia să fie expresia managementului cel mai performant.
Educaţia susţine eficient companiile, autorităţile şi asociaţiile în cadrul proceselor complexe de transformare, ca de exemplu reorganizări strategice, dezvoltarea modelelor organizaţionale, conceperea sistemului de management, optimizarea proceselor de afaceri, obiectivele inovaţionale, recrutarea sau restructurarea personalului, adaptarea know-how-ului angajaţilor respectiv Clienţilor la noile solicitări.
Acest domeniu derulează programe de cercetare, eliberează avize în vederea pregătirii deciziilor şi preia atribuţii externalizate ale întreprinderilor ca de exemplu perfecţionarea continuă sau instruirea iniţială a personalului.
TÜV Rheinland România vine în sprijinul Clienţilor şi potenţialilor Clienţi prin organizarea de instruiri la nivel naţional în domeniul sistemelor de management în parteneriat cu universităţi cum ar fi: Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia, Universitatea Aurel Vlaicu Arad, şi Camere de Comerţ şi Industrie ca de exemplu:CCI Maramureş, CCI Vâlcea, CCI Suceava, etc.
Activitatea/activităţile din cadrul proiectului în care este implicat
Participare prevăzută în parteneriat, va îngloba următoarele direcţii:
- participarea la crearea condiţiilor pentru participarea membrilor grupului de lucru la un schimb de experienţă transnaţional, privind modele europene pentru îmbunătăţirea adaptabilităţii întreprinderilor şi a lucrătorilor. Specialiştii partenerului îşi vor valorifica expertiza prin participarea la workshop-ul “Modele europene de adaptabilitate a întreprinderilor şi a lucrătorilor asimilabile pe piaţa muncii din România“ şi la realizarea unui studiu integrativ asupra posibilităţilor de adaptare a modelelor europene pentru îmbunătăţirea adaptabilităţii întreprinderilor şi a lucrătorilor. Vor participa de asemenea la masa rotundă cu realizatorii studiului integrativ şi reprezentanţi ai mediului economic şi ai sindicatelor şi vor contribui la pentru diseminarea concluziilor studiului prin transmiterea lui la alţi parteneri cărora le furnizează cursuri de formare(activitatea A1).
- pentru selecţia angajaţilor şi angajatorilor participanţi la programele de formare, partenerul va pune la dispoziţia echipei de implementare o parte a bazei de date proprii privind întreprinderile şi angajaţii acestora care au mai manifestat interes pentru formarea profesională, pentru identificarea altor persoane sau colective pentru care activităţile proiectului ar fi necesare şi binevenite, dar care acced mai greu la informaţii. În acest fel va contribui la realizarea obiectivului de asigurare a egalităţii de şanse pentru componenţii grupurilor ţintă(activitatea A2).
- va contribui direct la furnizarea programelor de formare profesională pentru actualizarea cunoştinţelor şi îmbunătăţirea competenţelor, pentru angajaţi şi angajatori din domeniile construcţii şi servicii, prin experţii proprii. Concret aceşti specialişti vor realiza suporturi de curs şi vor desfăşura activităţile de formare şi evaluare pentru modulele:
1. Sisteme de management de mediu conform ISO 14001:2004, controlul poluării şi respectarea şi asigurarea protecţiei mediului;
2. Sisteme de managementul sănătăţii şi securităţii ocupaţionale conform SR OHSAS 18001:2008 (activitatea A3);
- partenerul va participa la conferinţele de presă pentru promovarea proiectului şi la emisiunile TV în cadrul posturilor locale (activitatea A5).
Acest proiect se face în parteneriat cu o organizaţie furnizoare de formare profesională transnaţională.
Astfel, în cadrul activităţii A.1., partenerul va participa la crearea condiţiilor pentru participarea membrilor grupului de lucru la un schimb de experienţă transnaţional. Specialişti ai partenerului îşi vor valorifica expertiza prin participarea la workshop-ul “Modele europene de adaptabilitate a întreprinderilor şi a lucrătorilor asimilabile pe piaţa muncii din România“ şi la realizarea unui studiu integrativ asupra posibilităţilor de adaptare a modelelor europene pentru îmbunătăţirea adaptabilităţii întreprinderilor şi a lucrătorilor. Vor participa de asemenea la masa rotundă cu realizatorii studiului integrativ şi reprezentanţi ai mediului economic şi ai sindicatelor.
Pentru desfăşurarea activităţii A.2., partenerul va pune la dispoziţia echipei de implementare o parte a bazei de date proprii pentru identificarea altor persoane sau colective pentru care activităţile proiectului ar fi necesare şi binevenite.
În cadrul activităţii A.3. de furnizare a programelor de formare profesională pentru actualizarea cunoştinţelor şi îmbunătăţirea competenţelor, pentru angajaţi şi angajatori din domeniile construcţii şi servicii, partenerul va contribui direct prin experţii proprii care vor realiza suporturi de curs şi vor desfăşura formarea şi evaluarea pentru modulele:
- Sisteme de management de mediu conform ISO 14001:2004, controlul poluării şi respectarea şi asigurarea protecţiei mediului;
- Sisteme de managementul sănătăţii şi securităţii ocupaţionale conform SR OHSAS 18001:2008;
În cadrul activităţii A.5. de promovare, informare, vizibilitate proiect, partenerul va participa la conferinţele de presă pentru promovarea proiectului şi la emisiunile TV în cadrul posturilor TV locale.
HOME